طالبان مجتهدان - الضمائر (المتكلم والمخاطب والغائب) للصفوف من الثانى إلى ... : گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها همچنین بنا بر اخبار تایید نشده دو شهر هلمند و قندهار نیز به کنترل طالبان درامده اند.

طالبان مجتهدان - الضمائر (المتكلم والمخاطب والغائب) للصفوف من الثانى إلى ... : گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها همچنین بنا بر اخبار تایید نشده دو شهر هلمند و قندهار نیز به کنترل طالبان درامده اند.. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد. وقالت حركة طالبان لبي بي سي إن أي قوات أجنبية تبقى في أفغانستان، بعد الموعد النهائي لانسحاب الناتو في سبتمبر/أيلول، ستكون معرضة للخطر بصفتها محتلة. ۲۱:۵۱ طالبان خانه به خانه به دنبال دختران 12 ساله. قیمت خیره کننده خودروی پورشه در ایران. مجتهد باشد مجتهد بودن خود از اصلی‌ترین شرایط مرجع تقلید است.

گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها همچنین بنا بر اخبار تایید نشده دو شهر هلمند و قندهار نیز به کنترل طالبان درامده اند. طالبان وعده امنیت اسماعیل خان و مقامات هرات را داد. سخنگوی طالبان گفته است که هیچ انتقامی در کار نیست و همه کسانی که در دولت یا سخنگوی طالبان از اتباع خارجی خواسته که کشور را ترک نکنند و گفته است که آنها می. واکنش کنعانی زادگان به مسخره کردن لهجه اش توسط مطهری. العالم لن يعترف باستيلاء طالبان على الحكم في أفغانستان بالقوة.

تعريف ولاية الوادي
تعريف ولاية الوادي from 2img.net
ریخت و پاش طالبان در خانه والی یکی از شهرهای تصرف شده! طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم. العالم لن يعترف باستيلاء طالبان على الحكم في أفغانستان بالقوة. سخنگوی طالبان گفته است که هیچ انتقامی در کار نیست و همه کسانی که در دولت یا سخنگوی طالبان از اتباع خارجی خواسته که کشور را ترک نکنند و گفته است که آنها می. مجتهد باشد مجتهد بودن خود از اصلی‌ترین شرایط مرجع تقلید است. رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی در نشست با نمايندگان ويژه جامعه‌ی بين‌المللی و منطقه: الجيش أوقف صاحب قطعة الأرض التي انفجر فيها خزان الوقود في التليل وهو قيد التحقيق.

افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان.

افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. ایجاد 852 هزار شغل در قالب مشاغل خانگی. العالم لن يعترف باستيلاء طالبان على الحكم في أفغانستان بالقوة. ۱۱:۲۷ عکس/ مثلث عشقی باران کوثری با 2 پسر خوشتیپ و مشهور. سخنگوی طالبان گفته است که هیچ انتقامی در کار نیست و همه کسانی که در دولت یا سخنگوی طالبان از اتباع خارجی خواسته که کشور را ترک نکنند و گفته است که آنها می. ۲۰:۵۷ همسر جوان و خوشتیپ هانیه توسلی + عکس. تاوان آن را مردم می‌دهند/ با این حالت شل کن و سفت کن نمی‌توان آخرین اخبار. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. قیمت خیره کننده خودروی پورشه در ایران. تمام دیپلمات‌های خارجی از جمله ایران در امنیت هستند. مقاتلو حركة طالبان يدخلون القصر الرئاسي في العاصمة كابل. واکنش کنعانی زادگان به مسخره کردن لهجه اش توسط مطهری. شناسایی دو عضو طالبان با هویت انگلیسی/تروریست ها در راه افغانستان.

قالت حركة طالبان إنها تسيطر على معظم ولاية هلمند، وإن القوات الحكومية لم تعد تسيطر إلا على بضعة كيلومترات. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. پیشروی طالبان در نقاط مختلف افغانستان؛ ولایت‌های لوگر و غور نیز به تصرف طالبان در پی تصرف هرات از سوی طالبان،‌ محمد اسماعیل خان، فرمانده نیروهای مردمی در این ولایت. جلسه ویژه الکاظمی و دستور آماده باش به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عراق. تمام دیپلمات‌های خارجی از جمله ایران در امنیت هستند.

الضمائر - اختبار عرض الألعاب
الضمائر - اختبار عرض الألعاب from az779572.vo.msecnd.net
تاوان آن را مردم می‌دهند/ با این حالت شل کن و سفت کن نمی‌توان آخرین اخبار. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. جلسه ویژه الکاظمی و دستور آماده باش به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عراق. علت جذابیت آن است که در شرکت مورد نظر، اتفاق مهمی رخ داده که مصداق افشای اطلاعات با اهمیت بوده و سهامداران بایستی نسبت به اتفاق جدید در شرکت، آگاه باشند. طالبان در آستانه تشکیل حکومت؛زنگ خطری که برای تهران به صدا درآمد؟/دیوارکشی می‌کردیم تا سپر بلای ترکیه نشویم! ایجاد 852 هزار شغل در قالب مشاغل خانگی. واکنش کنعانی زادگان به مسخره کردن لهجه اش توسط مطهری. تصرف بادغیس و غور بدست طالبان و آغاز تخلیه سفارتخانه های خارجی تیک.

درآمد ۴۰ هزار میلیارد تومانی طالبان / درآمد طالبان از کجاست؟ 16 ساعت پیش.

ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. اولین دادگاه صحرایی طالبان در هرات. ایجاد 852 هزار شغل در قالب مشاغل خانگی. علت جذابیت آن است که در شرکت مورد نظر، اتفاق مهمی رخ داده که مصداق افشای اطلاعات با اهمیت بوده و سهامداران بایستی نسبت به اتفاق جدید در شرکت، آگاه باشند. ۲۱:۵۱ طالبان خانه به خانه به دنبال دختران 12 ساله. تاوان آن را مردم می‌دهند/ با این حالت شل کن و سفت کن نمی‌توان آخرین اخبار. زمانی که شخصی با فراگیری علوم و فنون مختلف به قدرتی دست پیدا می‌کند که ۱۰. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد. طالبان وعده امنیت اسماعیل خان و مقامات هرات را داد. ۲۰:۵۷ همسر جوان و خوشتیپ هانیه توسلی + عکس.

قالت حركة طالبان إنها تسيطر على معظم ولاية هلمند، وإن القوات الحكومية لم تعد تسيطر إلا على بضعة كيلومترات. از مجتهدان دیگر اعلم باشد. الجيش أوقف صاحب قطعة الأرض التي انفجر فيها خزان الوقود في التليل وهو قيد التحقيق. العالم لن يعترف باستيلاء طالبان على الحكم في أفغانستان بالقوة. آیا وقت آن نرسیده است که جهان برای طالبان پیام واضح بدهد!

زندگی نامه سید جمال الدین افغانی - Kabul Press کابل پرس
زندگی نامه سید جمال الدین افغانی - Kabul Press کابل پرس from www.kabulpress.org
افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. آیا وقت آن نرسیده است که جهان برای طالبان پیام واضح بدهد! دولت طالبان را حتی در صورت تصرف افغانستان به رسمیت نمی‌شناسیم. وقالت حركة طالبان لبي بي سي إن أي قوات أجنبية تبقى في أفغانستان، بعد الموعد النهائي لانسحاب الناتو في سبتمبر/أيلول، ستكون معرضة للخطر بصفتها محتلة. زمانی که شخصی با فراگیری علوم و فنون مختلف به قدرتی دست پیدا می‌کند که ۱۰. سخنگوی طالبان گفته است که هیچ انتقامی در کار نیست و همه کسانی که در دولت یا سخنگوی طالبان از اتباع خارجی خواسته که کشور را ترک نکنند و گفته است که آنها می. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. ریخت و پاش طالبان در خانه والی یکی از شهرهای تصرف شده!

ــــــ اطفال يلعبون بعيداً عن الشارع.

دولت طالبان را حتی در صورت تصرف افغانستان به رسمیت نمی‌شناسیم. قالت حركة طالبان إنها تسيطر على معظم ولاية هلمند، وإن القوات الحكومية لم تعد تسيطر إلا على بضعة كيلومترات. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. بدرقه ارزشمند زاکانی با رأی بالا. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. الجيش أوقف صاحب قطعة الأرض التي انفجر فيها خزان الوقود في التليل وهو قيد التحقيق. ۲۰:۵۷ همسر جوان و خوشتیپ هانیه توسلی + عکس. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها همچنین بنا بر اخبار تایید نشده دو شهر هلمند و قندهار نیز به کنترل طالبان درامده اند. بیانیه طالبان و اطمینان دادن به مردم محلی. دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم. از مجتهدان دیگر اعلم باشد. ایجاد 852 هزار شغل در قالب مشاغل خانگی.

اولین دادگاه صحرایی طالبان در هرات طالبان. ــــــ اطفال يلعبون بعيداً عن الشارع.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook